måndag 6 april 2015

Shut up kyckling, påsken är över...

Påsken är över...

För min del har det varit en påsk som varit tämligen upptagen. Så är det väl för alla, förvisso. Jag har dock varit klok och varit disciplinerad med träningen, men priset har blivit att det varit lite tyst här på bloggen...

Jag har tänkt att jag ska förändra en grej som jag gjort tidigare, på förra bloggen. Det är nämligen så att tankar och idéer knappast stannar upp fast att tangenterna får vara ifred.
Men förr har jag då, när den reella belastningen lättat och jag haft tid att sätta idéerna på pränt har de hamnat, allihop, ovanpå varandra i ett ultralångt och ultratungt inlägg. Som säkert ingen uppskattar och med sju miljoner bokstäver.

Så nu gör jag istället processen kort och retas med vad som komma skall... Retas som i "tease"...

Så, under närmsta tiden här kommer ni kunna läsa om:

* Varför det är både utvecklande och kul att coacha
* Såhär ska du tänka när du väljer skor för löpning
* Tankar inför säsongen 2016, och varför den måste börja planeras redan (Kanske även 2017!)
* Vad är motivation för mig, och hur vårdar man den
* Regnlöpning (en liten repris från nyckelpigorna, dock med uppdatering)
* Måste det vara så jävla roligt hela tiden? (Även detta en repris, med ny infallsvinkel)

Det kommer säkert komma något mer, men det där kan jag garantera!
Jag återkommer!

//
Jocke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar